Maddes väg till Eurovision

Funderar på att börja blogga igen, men ändra den till Maddes resa till Eurovision och Oslo.
Kanske kommentera bidragen som ska till Oslo samt svenska Melodifestivalen.
O om ni inte har förstått det så ska vi till Oslo o se finalen!!!!! Sååååååååååååååååååååååå kul!
Har gett det till mig själv i 25-års samt examenspresent för samma vecka som finalen är kommer jag göra min slutopponering på uppsatsen o jag kommer att vara klar!
Hmm....ska ta mig en funderare om jag kommer att hinna o orka blogga.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så sjuky bra present till sig själv och så jävla kuL! :) Avis som aldrig förr! Blogga gärna om bidragen nu för jag verkar inte kunna se delfinalerna på svt play här.. snyft :( Kram!

2010-02-11 @ 03:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0