Söndag

Äntligen söndag och en ledig dag. Gick upp först kl 13 idag, men så blir det när man jobbar kvällar. Det gick bra att jobba igår och jag tror att jag blev godkänd för jag har fått en ny tid att jobba iaf =)

Det riktigt trevligt på middagen + mycket god mat. Jag hann även se första halvlek på Sverige-Ungern matchen men missade tydligen de riktiga händelserna. Så klart. Blev så sugen på att festa o att gå ut o dansa lite, men förhoppningsvis blir det väl lite nästa helg iaf.

Det är ingen som vet vart man kan hyra eller få tag på en slipmaskin? Vi ska ju som sagt måla om köksbordet o tror att det kan bli lite väl jobbigt att bara använda sandpapper på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0