Onsdag

Hmm...märkte att det var visst två veckor sen jag uppdaterade o jag som skulle bli bättre.

Förhoppningsvis ska vi komma igång med uppsatsen snart. Har haft problem med att hitta en svensktalande handledare men nu har det nog löst sig. Ska bara få vårt ämne godkänt också. Annars så har jag jobbat en del. Ska jobba fredag o lördag också den här veckan. Det är lite jobbig att jobba nätter för man känner sig nästan bakis hela dagen efteråt.

Inflyttningsfesten blev riktigt lyckad, var länge sen jag hade så kul. Men tvn kom ite igång på söndagen som de hade lovat, som tur var funkade den på måndag morgon. Annars hade jag nog ringt o gett dem en rejäl utskällning. Så efter 5 o en halv vecka fick vi äntligen tv =) nu känns det som om jag sitter förjämnan framför burken.

Just det gardinerna jag sett på Ikea hade kommit när jag o Mange tog en sväng till A6 i helgen. Så söndagen gick åt till att stryka o lägga upp gardiner. Inget jag skulle vilja ha som yrke, men fint blev det.





Bilderna blev lite mörka, men så är det när man har morgonsol.

Nu är det dags att fixa sig iordning innan det är dags för föreläsning i handelsrätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0