Kåren ikväll

Ikväll ska jag jobba på Kåren igen, känns inte som om jag gör nåt annat än jobbar där :P nejdå, än så länge gör det inget eftersom jag tror att CSN kommer först imorn.

Ska även till tandläkaren imorn. Hoppas verkligen att jag vaknar av att klockan ringer. Jag ska vara där kl 9 imorn bitti o kommer antagligen inte komma i säng förrän 3. Usch o fy..

Det går jättebra att ha Elsa här. Trodde att jag skulle vara ännu nojigare av att ha en utekatt, men hon lämnar ju knappt trädgården så det kan vara därför neverna har lugnat sig :o)

Funderar på att baka nåt mer idag...men vad...har redan gjort Hallongrottor.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad mysigt med en kisse hemma en stund ;)

Kan du inte lägga upp lite bilder från lägenheten? Vore kul att se hur ni bor =)

2009-09-02 @ 15:06:14
URL: http://johsofie.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja, jag håller med Sofie. Vill se också hur ni bor. Och vad kul med en kisse! Ringer dig nån dag, men är lite fullt upp nu och över helgen. Ska till Sthlm och jobba imorn och sen på Cats på lördag! Blir kul. Ha en trevlig helg du med! Puss o kram

2009-09-03 @ 10:42:35
URL: http://ehuya.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0