Ikea en sväng

Det blev inget jobb på Kåren igår. Så fort jag kom dit fick jag reda på att jag skulle provjobba på Bongo, en bar och nattklubb som ligger på samma område som Kåren. Tror att jag fick godkänt för jag ska dit o jobba både fredag o lördag natt =)

Kom i säng först kl 3 i natt och skulle upp redan kl 8 nu på morgonen för det var dags för det årliga tandläkar besöket. Det gick jättebra, inga hål den här gången heller =) men jag mår sjukt illa efter deras nya flour...fortfarande efter 12 timmar.

Nu är jag precis hemkommen från Ikea, blev lite dyrare än vad jag hade räknat med o då köpte jag inte ens allt. Gardinavdelningen här i Jököping var ett kaos fanns inget, men förhoppningsvis skulle de gardinerna jag vill ha komma imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0