Fruktansvärd träningsvärk o äntligen utgång

Vi har blivit duktiga här o börjat träna för fullt. Karro o jag kör pass på gymmet här på campus, det är precis nybyggt så därför riktigt fräscht. Igår körde vi Body Pump första gången här, o det är väldigt skönt att det är samma pass som i sverige så att man förstår någolunda vad de menar. Det roligaste var nog ändå när "Now you're gone" spelades för helt plötsligt skrek ledaren "Are you ready?!" hahaha. Men bra träning är det, o varken jag eller Karro kune knappt gå när vi gick därifrån.

När vi kom hem igen fick vi reda på att alla skulle ut ikväll, jag svor inte lite. Om jag hade vetat det hade jag inte lastat på så mycket vikt på benen o kört helt slut på mig själv. Men det var bara att bita ihop o ta lågskor istället för pumpsen. Vi tog taxi in till stan runt halv elva till en klubb som heter The Deen. Helt ok ställe men det var skanky underklädesmodeller som  som drog ner betyget lite.

Idag mår jag inte bra i musklerna med tanke på så mycket vi dansade igår =) hoppas att det går över snart men än så länge får jag nöja mig med att gå som en gammal tant o falla när jag sätter mig ner :o)

Se om jag kan få lite bilder från igår också, själv tog jag inte med kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0