Fremantle

Idag har vi sprungit runt hela Fremantle för att leta boende till mamma o pappa. Har kommit fram till att Fremantle är så mycket bättre att bo i än i norra delarna av centrum.

Så mamma, pappa o angelica. här kommer lite bilder.

       
Tre kort från hostelet, det sista i raden är från baksidan över rummen.

    

Manges kamera ville inte öppna sig helt. Men det finns fler bilder under ett tidigare inlägg, när vi var på stranden första gången. 


Kom på en sak, kolla hellre på Google Earth än googlemaps.com som jag skrev i mailet, om jag har installerat Google Earth på pappas dator jag kommer inte ihåg. Om det är installerat finns det en ikon på skrivbordet som heter Google Earth. På google earth finns det bilder och ni kan se lite mer hur det ser ut.

Om jag INTE har installerat det gå in på google.se o sök efter Google Earth. Det är bara att klicka på en av de översta länkarna och ladda ner det. Men jag har för mig om att jag har gjort det.

Ni kan även söka på endast google.com och söka efter Fremantle och trycka på bilder uppe i vänstra hörnet av fönstret. Så kommer det upp massor med bilder andra har tagit.

Hoppas att det här hjälper lite.

Under tiden jag har lagt upp bilder har ny info kommit. Sundancer resort som vi hoppades på blir det inte. Det är tydligen ett högljutt ungdomshostel och de som verkar ha haft roligast är de som festar hela tiden.

Det andra har fått blandade betyg. Börjar bli lite orolig att jag ska hitta ett hostel som är bra till er. De flesta är ungdoms hostel men kan ha äldre människor med. Men standarden är "hotel standard" som vi bodde på i Prag. Det är inte tagel i madrasserna men det är slitet o oftast delat badrum. Så det är inte högstandard på rummen.

http://www.hostelworld.com/hosteldetails.php/The-Pirates-Backpackers-Fremantle/Fremantle/1914

Det är en länk där det finns bilder på Pirates Backpackers. Bilden nedanför är från den länken o är en bild på dubbelrummet. Det är en dubbelsäng men med en extrasäng ovanpå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0