Uppdatering

Kanske skulle börja skriva här lite igen när vardagen börjar komma igång. Har inte varit mkt att skriva om tidigare för inget har direkt hänt. Lägenheten är klar, bara en vända till, till Ikea behövs för de sista småsakerna + gardiner.

Vi har fortfarande ingen TV, hemtelefon eller eget internet. Som tur är kan vi snylta av grannen så länge tills vi får eget. Men i fredags var teknikern här *äntligen* så snart borde ju allt komma.

Skolan har börjat rulla på, missade lite förra veckan för jag har legat sjuk i helgen. Mange klarar sig ju undan som vanligt med att bara känna sig hängig o småsnuvug i en dag eller två, medan jag får hela paketet; feber, jättesnorig samt världens hosta. Nu börjar det vända iaf. Tack o lov att det finns nässpray o hostmedicin, vet inte hur jag skulle klara mig annars. Ska snart iväg o träffa uppsatsgruppen, vår planering går riktigt bra även om vi inte har fått vår handledare än eller ens titeln godkänd.

Vi har fått ta över en kisse katt det här havåret också. Elsa tycker inte om att vara inomhus o vi har ju tillgång till att hon kan få vara ute här, så då blev vi med katt. Marina ska få tillbaka henne vid årsskiftet när hon byter lägenhet. Idag är faktiskt preimären för henne att gå ut själv. Vet inte riktigt om jag tycker om det, blir ju så orolig för henne :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0